Je berichten aanpassen

• Op aanvraag van brouwerwaldonk heb ik de duur aangepast dat je een bericht kan wijzigen vooraleer er een edit boodschap verschijnt. Het is nu 120 minuten (was 5 minuten).

Hoe meer kleurkes in de kleurdoos, hoe mooier de tekening...

Meten is weten en weten is leren

• Dat zullen dan mini minuten geweest zijn. Gisteren bij flaters stond direct nadat ik het poste en aanpaste de vermelding van edit.

direct gewijzigd en wat staat er onderaan

W@lter, Je zal ergens anders een parameter moeten verlengen, denk ik.

• Goed opgemerkt, ik heb het aangepast.

Dat zullen dan mini minuten geweest zijn. Gisteren bij flaters stond direct nadat ik het poste en aanpaste de vermelding van edit.

direct gewijzigd en wat staat er onderaan

Geduld is een schone deugd. Ik heb de aanpassing maar 3 uur geleden gedaan. Gisteren kan je dus onmogelijk daar iets van hebben gezien

• Dat is het hem juist. Ik zie de edit boodschap niet en ik heb het getest met een user account die jullie permissies heeft en daar zie ik de boodschap ook niet. Daarom zou het makkelijk zijn als iemand er een screenshot van neemt en toont wat hij eigenlijk ziet, dan kan ik het eventueel opnemen bij WoltLab.

• Ik heb net aangelogd als Sjarel2 en dit is wat ik zie :

Ik neem aan dat het over het bericht "Dit bericht heeft oudere opgeslagen versies" gaat?

• Jep zoals ik hierboven schreef. Mij maakt het niet uit hoor. Wou het gewoon even melden.;)

Nu zie ik het, inderdaad, die zin is enkel voor het forumlid bestemd. Dan maakt het zeker niets uit.

• Dat bericht is eigenlijk een melding dat je oudere opgeslagen versies hebt van je bericht. Een beetje zoals autosave bij Word of Excel.

Het is dus geen melding dat je het bericht hebt aangepast en de gebruiker (en ik als admin) is de enige die dat bericht ziet.

• Het is veel minder belastend om de autosave niet aan te zetten. Ik heb het nu uitgezet en je zal het bericht niet meer zien.