6 maanden de nieuwe forumsoftware, wat zijn jullie ervaringen?

• Ik wil eigenlijk vermijden dat dit onderwerp afglijdt naar een discussie over al dan niet en waarom dan wel deze nieuwe software. Dat was geenszins de opzet van mijn initieel bericht. Mijn vraag is of er dingen zijn met de huidige software die men misschien aangepast wil zien (als het kan natuurlijk).

• Momenteel ligt het brouwen stil maar ik lees nog steeds bijna dagelijks de ongelezen berichten. Ik heb geen problemen met de stijl. Maar omdat ik iemand ben die altijd commentaar heeft hebt ik mijn best gedaan om eens rond te kijken. Ik heb dus inderdaad moeite moeten doen om opmerkingen te zoeken.

Persoonlijk zou ik de afbeelding/logo van het forum minder hoog maken. Deze neemt momenteel 230px nuttige hoogte in en men moet er altijd voorbij scrollen...

Als ik mag kommaneuken:

• De menu onderdelen hun hoofdletters is niet consistent. Bijvoorbeeld de knop "gebeurtenis toevoegen" onder "Kalender" begint niet met een hoofdletter.
    • Er zijn 5 "Follow us on..." knoppen onderaan die niet bruikbaar zijn. Indien mogelijks verwijderen?
  • Een paar aanpassingen aan het menu uitgevoerd en ook aan de footer van de website. In het menu heb ik het een en ander naar het nederlands vertaald. In de footer zijn de knoppen naar de sociale media weg.

Wat het logo betreft : ik zoek eigenlijk een heel goed zichtbaar logo van +/- 150*150 pixels, iets dat het forum uitstraalt en toch simpel qua design is. Misschien dat we er in de toekomst ook brouwschorten ofzo mee kunnen bedrukken?

• We hebben wel al een logo, de twee leeuwen die de roerstok aan elkaar doorgeven, en Steinie heeft dat een tijdje geleden een mooie oppoetsbeurt gegeven, dus misschien moeten we die behouden?

• Wat het logo betreft : ik zoek eigenlijk een heel goed zichtbaar logo van +/- 150*150 pixels, iets dat het forum uitstraalt en toch simpel qua design is. Misschien dat we er in de toekomst ook brouwschorten ofzo mee kunnen bedrukken?

Had je al iets in gedachte? Vorm, kleur, leeuwtjes of niet enz....?

Niet dat ik in de grafische wereld zit hoor, maar ik wil wel meedenken en eventueel iets uitproberen. (Als ik de tijd ervoor heb)